Kui olete otsustanud teha ÜHEKORDSE TELLIMUSE, siis palun järgige järgmisi juhiseid.
- Vajutage nupule "Internetikauplus".
- Internetikaupluses valige välja teile vajalikud tooted. Vajutades fotole, koodile või kauba nimetusele avate valitud toote suurendatud foto koos tehniliste andmetega.
- Parempoolses aknas märkige vajalik kaubakogus ja vajutage tähisele "korv"
- Kui tähis "korv" puudub, siis tähendab selle kauba puudumist antud ajahetkel
- Peale kauba valimise lõpetamist minge üle tellimuse vormistamise juurde. Vajutades "korvile" saate kontrollida ja vajaduse korral korrigeerida oma tellimust.
- Parandage kauba kogus ja vajutage nupule "Muuta". Selliselt saate muuta kaubakogust. Peale kontrollimist vajutage nupule "Kinnitada".
- Täitke Tellimuse vorm. Aknas "Kommentaarid" märkige soovi korral teile mugavaim makse- ja kohaletoimetamise viis. Vajutage nupule "Saata".
- Esimesel võimalusel võtab administraator Teiega ühendust ja vastab Teie tellimusele.
- Teie saate oma tellimuse kinnitus. Kui tellimus oli parandatud,
siis:
- punasega on märgitud kaup, mis ei saatnud mingil põhjusel saata
- rohelisega on märgitud kaup, mille kogus oli mingil põhjusel muudetud
- sinisega on märgitud kaup, mis oli mingil põhjusel juurde pandud
- Teie saate ka arve. Peale maksmist palume saata e-postile osmargo@osmargo.ee laekumise koopiat, ja 3 tööpäeva jooksul meie saadame ELSi kulleriga Teile kauba märgitud aadressile või kokkuleppel Omniva pakeautomaadiga