Kui olete otsustanud saada meie PÜSIKLIENDIKS, siis palun järgige järgmisi juhiseid.
- Vajutage nupule "Registreerumine".
- Täitke blankett ja vajutage OK.
- Peale registreerumist omistatakse Teile personaalne parool. Iga järgmine kord leheküljele sisenedes kasutage personaalset parooli. Kasutades personaalset parooli täidetakse Teie rekvisiidid automaatselt ja Te näete vaid oma personaalseid hindasid (varem kokkulepitud eksklusiivsed hinnad).
- Internetikaupluses valige välja teile vajalikud tooted. Vajutades fotole, koodile või kauba nimetusele avate valitud toote suurendatud foto koos tehniliste andmetega.
- Parempoolses aknas märkige vajalik kaubakogus ja vajutage tähisele "korv".
- Kui tähis "korv" puudub, siis tähendab selle kauba puudumist antud ajahetkel.
- Peale kauba valimise lõpetamist minge üle tellimuse vormistamise juurde. Vajutades "korvile" saate kontrollida ja vajaduse korral korrigeerida oma tellimust.
- Parandage kauba kogus ja vajutage nupule "Muuta". Selliselt saate muuta kaubakogust. Peale kontrollimist vajutage nupule "Kinnitada".
- Kontrollige oma rekvisiite (vajaduse korral viige sisse muudatused). Aknas "Kommentaarid" märkige soovi korral teile mugavaim makse- ja kohaletoimetamise viis.
- Vajutage nupule "Saata".
- Esimesel võimalusel võtab administraator Teiega ühendust ja vastab Teie tellimusele.
- Teie saate oma tellimuse kinnitus. Kui tellimus oli parandatud,
siis:
- punasega on märgitud kaup, mis ei saatnud mingil põhjusel saata
- rohelisega on märgitud kaup, mille kogus oli mingil põhjusel muudetud
- sinisega on märgitud kaup, mis oli mingil põhjusel juurde pandud
- Teie saate ka arve. Peale maksmist palume saata e-postile osmargo@osmargo.ee laekumise koopiat, ja 3 tööpäeva jooksul meie saadame Teile kauba märgitud aadressile.